Singapore - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Imy Zanden - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Imy Zanden - WaarBenJij.nu

Singapore

Door: imyenjh

Blijf op de hoogte en volg Imy

09 Maart 2012 | Nederland, Leeuwarden

De eerste 2 dagen in Singapore zijn geweldig geweest.
2 Daagse hop on/hop of bus kaart genomen en zo de hele stad bekeken.
Natuurlijk geshopt op Orchard Road, gegeten in People's Park en daarna naar chinatown.
Vandaag naar het Raffles Hotel en daarna op de bovenste verdieping van het Marina Bank Hotel een coctail gedronken (singapore sling). Dit hotel bestaat uit drie torens en daarbovenop is een boot gebouwd. Foto's komen de volgende keer.

• 09 Maart 2012 - 09:40

Jorrit-Joelle-David:

Hoi Imy en JH,

Leuk om al zo snel van jullie te horen! Fijn dat het begin vd reis goed is geweest, nu op naar Australie!
    Geniet ervan, we leven hier mee.
    Vanochtend de 12-weken echo gehad; alles goed gelukkig; de baby sprong vrolijk op en neer!

Groetjes Jorrit, Joëlle, David en ...

• 09 Maart 2012 - 10:47

Siep En Ger:

Lieve mensen.
    Wat heerlijk dat jullie al zo genoten hebben en dan te bedenken dat de reis nog van start moet gaan! Op naar Australië en wij genieten mee!
    Liefs uit Drachten.

• 09 Maart 2012 - 10:48

Siep En Ger:

Lieve mensen.
    Liefs uit Drachten.

• 09 Maart 2012 - 11:20

Geertje:

Leuk hoor zo snel een berichtje! Ben nu al jaloers en dan te bedenken dat we nog weken te gaan hebben..... Nee hoor, geniet ze!!

Tuut,

Geer

• 09 Maart 2012 - 15:33

Mieke:

zo jongelui , het begin van de vakantie klinkt goed hoor. dat beloofd wat. ga lekker door zo. groetjes, mieke

• 11 Maart 2012 - 08:09

Carolien:

Hé, dat ziet eruit als een heel goed begin van jullie reis! Erg leuk om op deze manier een beetje mee te kunnen genieten.
    (ik zag het eerst voor spam aan, haha)
    Heel veel plezier verder,
    liefs HenC