Begin reis australie - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Imy Zanden - WaarBenJij.nu Begin reis australie - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Imy Zanden - WaarBenJij.nu

Begin reis australie

Door: imyenjh

Blijf op de hoogte en volg Imy

03 Maart 2012 | Nederland, Leeuwarden

6 Maart begint onze reis naar Australie.
Eerst nog een tussenstop van twee dagen in Singapore en dan kan de eigenlijke reis beginnen.
Hopelijk hebben wij genoeg mogelijkheden om onze belevenissen op de site te zetten

• 03 Maart 2012 - 18:21

Imy Van Zanden:

Lieve Papa en Mama,

Wij wensen jullie een hele fijne vakantie toe in Australië! Geniet ervan!

Liefs Lusan en Johannes

• 03 Maart 2012 - 19:49

Ilse:

Heel veel plezier in Australie. Maak er een mooie reis van.

• 03 Maart 2012 - 19:56

Jorrit-Joelle-David:

Hoi Imy en Jan-Herman,

wat leuk deze site! We wensen jullie een heel goede (en natuurlijk veilige) reis toe en hopen jullie avonturen via internet mee te kunnen volgen. Geniet van al het moois daar aan de andere kant vd wereld en maak vooral veel mooie foto's ook!

Groetjes en een onvergetelijke reis gewenst,

Jorrit, Joëlle en David

• 03 Maart 2012 - 21:13

Tineke:

Een fijne vakantie, lekker genieten. Ik zal jullie blijven volgen!

Groetjes van Tineke

• 03 Maart 2012 - 22:35

Prepensionaris, Joke:

Imy en JanHerman, een hele goede reis toegewenst, we zullen jullie reis en belevenissen in de komende tijd bekijken.
    gr. Joke en Wilbert

• 04 Maart 2012 - 09:52

Karel-Hiltje:

Geniet van deze mooie reis en wij genieten mee via jullie site en van Senna

• 04 Maart 2012 - 12:48

Siep En Ger:

Lieve allebei.
    Eindelijk is het zo ver en gaat julie droom uitkomen. Wij wensen jullie een heerlijke tijd toe samen en een prachtige reis, die wij hopen te volgen op jullie site. Veel liefs uit Drachten, goede reis en behouden thuiskomst gewenst.

• 04 Maart 2012 - 14:36

Harmke:

Hoi Ymie en JanHerman,

We wensen jullie een onvergetelijke
    reis.We blijven jullie volgen.

Groeten en een dikke tut.
    Thaddeus en Harmke

• 05 Maart 2012 - 22:49

Geertje:

De pech heb je nu gehad met je kies (dankzij je kleine zusje....) dus er gaat nu helemaal niets meer mis. Gewoon heerlijk gaan genieten deze komende vakantie, van het land en van elkaar.
    Veel liefs,

Geer

• 06 Maart 2012 - 08:12

Mieke:

joepie, vandaag begint de grote reis. zometeen stap je in het vliegtuig naar singapore, en daar, in afwachting van JH. ik wens jullie een voorspoedige en super geweldige vakantie toe zo met z'n tweetjes. geniet er van .
    groetjes en dikke tuut, mieke.

• 06 Maart 2012 - 16:04

Theo En Else:

We wensen jullie een hele fijne vakantie en heel veel mooi weer!!
    We zagen dat er overstromingen zijn, nu maar hopen dat jullie daar geen last van hebben.We blijven jullie volgen.

• 09 Maart 2012 - 10:20

Josephien:

Leuk om jullie te kunnen volgen tijdens jullie trip. Veel plezier.
    Groetjes, Josephien

• 09 Maart 2012 - 18:29

Henk En Alie:

Een prachtige vakantie en alleen maar genieten veel liefs

• 11 Maart 2012 - 10:02

Ype:

Vul hier je reactie in...Dag beide Mochten jullie overwegen daar een tweede optrekje te kopen voor jullie zelf of voor Ilse die daar ook heel graag heen wil om te werken dan moeten jullie dat wel uit eigen reserves betalen want de staatsloterij leverde niet veel meer op dan twee consumpties nou proost dan maar. Ook de groeten van een slaperige jel.

• 29 Maart 2012 - 13:56

Ype:

Zo de helft zit erop dus geniet nog maar even volop want de laatste weken gaan vaak sneller dan de eersten.Wij hebben hier de afgelopen 10 dagen heel mooi weer gehad maar het wordt hier nu weer een stuk kouder.IK heb deze week een zeer opgewekte ilse aan de lijn gehad.Geweldig voor haar een nieuwe baan en nu maar carrière maken.Met de stembanden van Senna is niets mis mee want met het mooie weer was ze waarschijnlijk vaak in de tuin en dat konden wij hier horen.Binnenkort zal ik even staatsloterij kopen Imy en dan zal ik jou nog 1 keer voordoen hoe het wel moet. mazzel.