Bali en Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Goutum, Nederland van Imy Zanden - WaarBenJij.nu Bali en Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Goutum, Nederland van Imy Zanden - WaarBenJij.nu

Bali en Nieuw Zeeland

Blijf op de hoogte en volg Imy

02 Januari 2013 | Nederland, Goutum

Wij maken gelijk van deze site gebruik om iedereen een heel gezond en voorspoedig 2013 toe te wensen. Wij starten fantastisch door binnenkort een paar dagen te relaxen op Bali en vervolgens een camper reis door Nieuw Zeeland te maken
Wij hebben er zin in en hopen dat jullie weer van onze korte verslagen en misschien foto's zullen genieten.
Reageren mag natuurlijk altijd op de verslagen.
Het is altijd leuk om iets van jullie te horen.

• 02 Januari 2013 - 18:55

Carolien:

Hoi Imy en Jan Herman,
    Ook voor jullie een geweldig goed en gezond 2013! Dat het aan reislust maar niet mag ontbreken ;)
    Wat heerlijk nu al even zon en strand op Bali en daarna de rondreis door Nieuw Zeeland. We genieten graag weer mee van jullie belevenissen!
    Liefs Henk en Carolien

• 03 Januari 2013 - 14:17

Lusan En Johannes:

Hallo Mama en Papa,
    Jullie ook een zonnig begin van 2013 gewenst. Heel veel plezier op Bali en Nieuw Zeeland.
    Liefs Lusan en Johannes

• 03 Januari 2013 - 16:02

Erna:

Hallo Imy en Jan Herman.

Wat een super begin van 2013! Ik wens jullie de rest van het jaar ook veel geluk en gezondheid toe. Ga lekker genieten samen dan geniet ik via jullie leuke verhalen met jullie mee!
    Groetjes, Erna

• 04 Januari 2013 - 14:15

Dora Busser:

Lieve Ym en J.H, Allereerst alle goeds en veel gezondheid in 2013. Een fantastische reis toegewenst en wees voorzichtig. Lekker zee zon camper maak me gek. Ben benieuwd naar de reacties en blijf je volgen veel plezier samen. Liefs Dora xxx

• 05 Januari 2013 - 19:46

Joke En Jan:

Hallo luitjes,
    Ook van ons de beste wensen voor 2013 en heel veel plezier op deze reis. We gaan jullie weer volgen. Groetjes van Joke en Jan

• 06 Januari 2013 - 12:39

Josephien:

Hoi Imy en Jan Herman, wij willen jullie ook het beste voor 2013 toewensen en het lijkt erop dat het begin goed is. Wij wensen jullie een hele fijne vakantie toe en zien uit naar de verslagen.
    Groetjes, Gerard en Josephien

• 08 Januari 2013 - 19:27

Ilse:

Hele fijne reis. Geniet er van. En wel weer terug komen na 6 weken :) Liefs Ilse

• 11 Januari 2013 - 23:03

Kees De Groot:

Hallo luitjes,
    Ook van ons nog een goed 2013 toegewenst en wij wensen jullie een prettig verblijf in Nieuwzeeland het is een mooi land veel plezier van uit het koude nederland.
    groetjes Marijke Kees.

• 12 Januari 2013 - 19:17

Rein Van Der Veen:

hallo, ymy en jan-herman, ik hoop dat dit in jullie bezit komt.Allereerst ook voor jullie een fijn en gezond 2013 toegewenst.Ook hoop ik dat jullie elkaar op Bali al getroffen hebben en natuurlijk hoort daarbij: geniet van alles wat je ziet en laat ons zo mogelijk meegenieten. Het vriest op dit moment een graad of 4 tot 5 graden en het vooruitzicht lijkt voor de schaatsers goed .dus lijkt het er op dat je wat gaat missen ..........jan-Herman. Verder is alles hier tot nu tot goed Het gaat jullie goed| Hartelijke groeten van Rein|

• 12 Januari 2013 - 21:41

Wim En Hinke:

Hallo Imy en Jan Herman,
    Allereerst hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van Lusan vandaag. We hopen dat jullie een fijne tijd hebben op Bali en Nieuw Zeeland en natuurlijk gaan we jullie weer volgen.
    Groetjes, Wim en Hinke