Great Ocean Road 2 - Reisverslag uit Port Fairy, Australië van Imy Zanden - WaarBenJij.nu Great Ocean Road 2 - Reisverslag uit Port Fairy, Australië van Imy Zanden - WaarBenJij.nu

Great Ocean Road 2

Door: imyenjh

Blijf op de hoogte en volg Imy

21 Maart 2012 | Australië, Port Fairy

Great Ocean Road 2

Woensdag 21 Maart. Vandaag het laatste stukje Great Ocean Road gereden. Hebben Loch Ard Gorge bekeken. Hier is het zeilschip Loch Ard op 1 Juni 1878 vergaan. 54 mensen kwamen er bij om en 2 overleefden het. Zij hebben de nacht in een grot van de Gorge doorgebracht en zich in leven gehouden met Brandy. Daarna London Bridge, de Arch en Bay of Islands bekeken. Konden daarna ook geen rots meer zien, en dat allemaal bij stormachtige wind.
Onderweg kwamen we nog een museum tegen waar een automobiel club bij in zat, en ja hoor daar stond ook een eendje. We overnachten op de camping in Port Fairy met een heerlijk overdekt zwembad.
Vanaf morgen gaan we landinwaarts naar het Grampians National Park en gaan waarschijnlijk een paar dagen in Hall Caps kamperen. Even een paar rustdagen.
Wij hebben besloten om niet tot Adelaide door te rijden. Dat scheelt ons 1000 km rijden en we zien nog genoeg steden.
Vandaag nog foto’s bij Great Ocean Road 1 geplaatst.
Iedereen weer bedankt voor het plaatsen van reacties.

• 21 Maart 2012 - 12:44

Carolien:

wat maken jullie een mooie reis en wow, wat een mooie foto´s!
    Daar wil ik ook wel naar toe, maar eerlijk is eerlijk mijn wensenlijstje voor vakantiebestemmingen is nog lang ;)
    Voor nu geniet ik mee!

• 21 Maart 2012 - 13:42

Johannes En Lusan:

Lieve Papa en mama,

Je bent een dag niet op internet geweest, en er staan alweer hele mooie foto's op en een leuk verhaal. ik ben echt jaloers op jullie! wat maken jullie mooie dingen mee. Maar ik snap ook dat je nu die rotsen zat bent mama. Veel plezier in de binnenlanden.

Liefs

• 21 Maart 2012 - 16:47

Ype:

Wat zijn jullie erg.Eerst aaien en dan opeten.Vanaf de waterkant bezien zitten al de ramen nog in jullie huis. Nou dat valt dus mee.Vandaag heel mooi weer en jel en lk naar OUDKERK geweest. Wij hadden wel een beetje heimwee.Groetjes Jel en Ype

• 21 Maart 2012 - 18:47

Karel - Hiltje:

Een mooi land om zeker ook eens te bezoeken en dan ook voor een aantal weken zodat je ook een paar dagen lekker kan blijven staan. Vanavond lekker gelopen met de honden, maar ze waren een beetje eigenwijs en kwamen niet toen we ze riepen. Senna kwam bij mij en net als ik haar wilde pakken vloog ze weer weg totdat ik haar bij de staart vast kon pakken. Ze waren de gehele middag in de tuin geweest en hadden achter elkaar aan gejaagd dus ze hadden genoeg beweging gehad. Het gaat prima. Groetjes en lekker genieten.

• 23 Maart 2012 - 17:57

Tineke:

Hallo JH en Y, Kunnen jullie oude koppies al deze indrukken nog verwerken. Jullie gaven al aan dat je toch een dagje ouder aan het worden bent betreffende het "klimmen". Wat een prachtige reis. Leuk het lezen van jullie belevenissen en bekijken van de foto's. Jullie hebben nog even te gaan en wij nog veel te lezen. Lekker blijven genieten. Groetjes

• 24 Maart 2012 - 11:02

Groetjes Uit De Hegg:

ewinde.Het is hier nu prachtig weer.Jullie zullen inderdaad wel eens moe worden van alle mooie dingen die je ziet. Oom Rein.