Thuis - Reisverslag uit Goutum, Nederland van Imy Zanden - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Goutum, Nederland van Imy Zanden - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: imyenjh

Blijf op de hoogte en volg Imy

24 April 2012 | Nederland, Goutum

Alweer een paar dagen in Nederland en het lijkt alsof wij niet weg geweest zijn.

16 en 17 April nog in Singapore doorgebracht en het was heel vreemd om daar in Singapore afscheid te nemen van Jh nadat wij 6 weken samen door Australië hadden gereisd.

Groot was de verrassing dat Lusan en Ilse mij op schiphol kwamen ophalen. Bedankt meiden. Lekker bij Ype en Jel geluncht waar Geertje ook naartoe was gekomen. En daarna natuurlijk Senna opgehaald. Ze heeft 6 heerlijke weken bij Figor, Hiltje en Karel gehad.
Alma had geweldig voor het huis maar ook voor onze tuin gezorgd dus alles met elkaar was het een heerlijk thuiskomen.

Iedereen nog hartelijk bedankt voor de leuke reakties op onze reisverslagen.

• 24 April 2012 - 17:30

Joke En Jan Otter:

Nu alweer voorbij zeg. Welkom thuis en we moeten snel weer even afspreken. Groetjes

• 26 April 2012 - 18:06

Elly:

Yooooo Imy...MAN! wat een geweeldige fotoos, echt adembenemend beautifull!! Flora of fauna, het lijken af en toe gewoon ansichten. Ik zag n foto, ik zei "hey dat lijkt wel Bondi beach"! en dat wàs het ook. Nounou wat zullen jullie nagenieten van zo'n vakantie! Tsja....enneh.....ik zie je morgen......opt......werk....hihi
    HOI! Elly

• 22 December 2014 - 13:28

Frank Steunebrink:

Hoi Imy,
    Margarita vertelde mij dat jullie graag ons adres in Spanje willen hebben, nou dat is:

Frank & Margarita Steunebrink
    Cami de la Solana 187
    03688 Hondon de las Nieves
    Spanje.

Hier kun je geen post naar toe sturen want we hebben nog geen postbus (die gaan we straks als eerste regelen zo ook een Spaans telefoon nummer.

Groeten en fijne feestdagen.

Frank & Margarita.