2 Rustdagen in Kiama - Reisverslag uit Kiama, Australië van Imy Zanden - WaarBenJij.nu 2 Rustdagen in Kiama - Reisverslag uit Kiama, Australië van Imy Zanden - WaarBenJij.nu

2 Rustdagen in Kiama

Door: imyenjh

Blijf op de hoogte en volg Imy

03 April 2012 | Australië, Kiama

2 Dagen rust in dorp Kiama

Maandag 2 april zijn wij eerst even het witste strand in Jervis Bay bewonderd en daarna naar een camping in het dorp Kiama gereden. Hier gaan we 2 dagen rust houden.

Dinsdag 3 april. Uitgeslapen een wandeling vlakbij de camping gemaakt en daarna heerlijk van de hoge golven genoten. ‘s Morgens ging het nog wel maar ’s middags waren ze erg krachtig. JH had de techniek om door de golven heen te duiken beter onder controle dan ik. Bovendien snap ik nu ook waarom alle vrouwen een zwempak aan hebben. Elke keer na een golf was ik blij dat ik mijn bikini nog kon redden.
Daarna het dorpje in gereden en hier troffen wij nog een blowhole aan, de vuurtoren en een zwembad in de rotsen. Prachtig maar als de golven te hoog werden moest je echt voorzichtig zijn.
Prachtige dag.

Gister hebben wij bij het verhaal van snowy mountains veel foto's geplaatst. Misschien nog leuk om daar ook nog even te kijken

  • 03 April 2012 - 14:46

    Johannes En Lusan:

    Een rustdag hoort ook bij de vakantie:) En dat is ook zeker heel lekker.
    Geniet nog even want voor jullie het weten is het weer voorbij.

    Liefs

  • 03 April 2012 - 21:09

    TanteBauk:

    Beste Imy en JanHerman,
    Nóg eens zal ik proberen jullie te groeten; alle verslagen en foto's heb ik gezien, maar mijn bericht aan jullie lukte niet. Daarom slechts een ouderwetse zin: "Met mij gaat het goed, 'k hoop van jullie hetzelfde!"
    En, GOEDE REIS naar huis........

  • 04 April 2012 - 13:15

    Oom Rein:

    Leuk weer wat te horen en te zien,mooie foto's en een mooi verhaa over zwempakken of bikini's. Ja als je dan toch zonder bikini wilt zwemmen dan hoef je daarvoorniet naar australie te gaan, op de Hollandse stranden is dat heel gewoon. Jullie hebben het lekker warm, hier was het de laatste dagen koud. Nog fijne dagen samen toegewenst en weer tot ziens.

  • 05 April 2012 - 14:40

    Ype:

    Omdat jullie waarschijnlijk je rot vervelen nog even een berichtje uit Leeuwarden. Het is hier verrekte koud En het komende weekend ( Pasen ) verwachten ze hagel en natte sneeuw en de themperartuur komt lager te liggen dan afgelopen kerst. Ik geloof dat Lusan en Johannes een paar dagen met de camper wegzouden en wens ik hun via deze omweg prettige dagen en trek iets warms aan.

  • 05 April 2012 - 14:52

    Ype:

    Daar ik op de verkeerde toets drukte was mijn verhaaltje ineens weg.Maar jullie ook nog een fijne paas toegewenst met veel eieren,drank en sex of zoiets en alle andere geneugten des levens. Mazzel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Kiama

Australië 2012

Recente Reisverslagen:

24 April 2012

Thuis

14 April 2012

Uluru, Kata Tjuta en Kings Canyon.

08 April 2012

Blue Mountains

06 April 2012

Sydney

03 April 2012

2 Rustdagen in Kiama
Imy

Actief sinds 03 Feb. 2012
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 24928

Voorgaande reizen:

02 Januari 2013 - 02 Januari 2013

Bali en Nieuw Zeeland

30 November -0001 - 30 November -0001

Australië 2012

Landen bezocht: