Great Ocean Road - Reisverslag uit Sydney, Australië van Imy Zanden - WaarBenJij.nu Great Ocean Road - Reisverslag uit Sydney, Australië van Imy Zanden - WaarBenJij.nu

Great Ocean Road

Door: imyenjh

Blijf op de hoogte en volg Imy

19 Maart 2012 | Australië, Sydney

Great Ocean Road

Maandag 19 maart ’s morgens om half 7 van de boot gereden . En daarna de route Great Ocean Road begonnen. Een lange weg van haarspeld bochten langs de kust lijn. Schitterend. Met allemaal leuke badplaatsje tussendoor. Bij Kennett River van de weg af gegaan op zoek naar de koala’s in de bomen. Gelukkig kwamen wij ze al heel snel tegen. Ze lagen allemaal te slapen en zijn pas ’s avonds actief. Maar een par wilden wel zo vriendelijk zijn om de ogen open te doen voor de foto. Een eindje verderop waren er allemaal kakatoos. Iemand had voer zodat ze op je hand kwamen zitten.
Wij staan nu op een prachtige camping met uitzicht op zee. Achterdeuren open en je hebt een eerste rangs uitzicht. Lekker gezwommen in zee en in het zwembad van de camping. Ik zal de zee nog heel erg missen als we straks land inwaarts gaan.

• 19 Maart 2012 - 08:27

Oom Rein,:

Al weer een verslag, En wat genieten jullie. Je schreef dat het daar herfst is en dat het al koud werd. Ook hier is het nog steeds niet warm al beweert het KMNI dat het 17 tot 19 graden wordt........................ik moet het nog zien. Veel pleizier!

• 19 Maart 2012 - 10:51

Jorrit-Joelle-David:

Hoi Imy en JH,

wat zijn jullie ijverig; 1 dagje hebben we niet op de mail gekeken en alweer 2 reisverslagen! Wat leuk dat er nu ook foto's bij zitten zeg, zo hebben we een goed beeld van wat jullie mee maken. Het klinkt allemaal erg goed en avontuurlijk. Wat een schattig klein kangarootje (of wallaby?) die zich liet aaien, kun je er niet eentje stiekem mee naar Nl nemen?
    De natuur is alleszins prachtig, en ook die zonsopgang is inderdaad erg de moeite waard.
    Wij hadden hier gisteren een gezellig verjaardagsfeestje voor Jorrit en Joëlle. Het weer wordt hier goed; we boffen omdat we nu ook toevallig een paar dagen vrij zijn! Verder alles prima hier.

Groetjes en geniet er weer van he,

Liefs van Jorrit, Joëlle, David en ...

• 19 Maart 2012 - 17:42

Ilse:

Hallo Papa en mama,
    Zo te horen missen jullie mij wel heel erg:) Nee hoor grapje. Wat een mooie verhalen allemaal. Doen jullie wel voorzichtig in de zee, want daar zitten wel allemaal haaien enzo. Nu begint de mooie tocht door Australie, ben nog steeds wel een klein beetje jaloers. Dus maar heel veel verhalen en foto's plaatsen, zodat het toch een beetje voelt alsof ik daar ook ben.

• 19 Maart 2012 - 18:21

Siep En Ger:

Hallo wereld reizigers.
    Ik ben wel enigzins jaloers hoor als ik al die verhalen lees. Geweldig fijn dat jullie zo genieten en al jullie dromen uit komen. En ook nog prachtig weer!!!
    Vandaag 19 maart een byzondere dag voor ons. Wij zijn dan ook blij met die mooie berichten van jullie hoor. En ook die foto's zijn mooi om te zien. Nu nog een foto van de camper erbij, want daar zijn we wel nieuwsgierig naar!!Geniiet maar volop, wij genieten van jullie verhalen en foto's!! Liefs uit Drachten.

• 19 Maart 2012 - 21:42

Joke En Jan Otter:

Hee Ymy en JH,
    Ik kreeg maar nooit een mail dat je een reisverslag had geplaatst dus ik dacht laat ik eens even op de site kijken. Blijkt dat je al een aantal verslagen hebt geschreven en ook al een aantal foto's hebt geplaatst. Zeker iets niet goed gegaan met mijn mailadres. Maar goed, heb alles even doorgelezen en dat ziet er allemaal geweldig uit. Ben helemaal niet jaloers hoor !!! Geniet ervan en we blijven jullie volgen. Groetjes

• 20 Maart 2012 - 07:31

Mieke:

hallo luitjes, het blijft maar door gaan met de avontuurlijke berichten . zo te horen genieten jullie volop. wat een prachtige foto's ook. ze zijn allemaal om in te lijsten. vooral ook die van jou Imy, in bikini in de branding. wat een golven.ik zie al weer uit naar het volgende bericht.
    groetjes, mieke.

• 20 Maart 2012 - 10:45

Josephien:

Hoi Imy en Jan Herman
    Ook al zie ik nu al een heleboel foto's langs komen, ik wil toch graag straks jullie fotoboek bekijken! Het ziet er allemaal geweldig uit.
    Groetjes, Josephien

• 20 Maart 2012 - 13:25

Johannes En Lusan:

Hoi papa en mama,

Wat een mooie foto's vooral die van de koala:). Ik zie wel dat jullie zeker genieten. Maar dat kan ook niet anders dan in zo'n prachtig land.
    Veel plezier nog!

Liefs

• 20 Maart 2012 - 16:11

Femke Grootveld:

Hallo Jan Herman en Imy,

Joelle stuurde ons jullie prachtige reis
    site door. Het is echt schitterend om te zien zeg! En ik ben natuurlijk wel
    een beetje jaloers op die rosella's die daar op je hand zitten, Imy.

Fijne reis verder,

groetjes,
    Femke

• 24 Maart 2012 - 17:39

Oom Rein:

Je verslag van de 19e maart leverde heel mooie foto's . En jullie hebben het wel naar de zin als ik dat alles zie. En ook het weer is goed gezien de foto's.Hartelijke groeten uit Leeuwarden.

• 30 Maart 2012 - 14:51

Oom Rein,:

Imy, als ik jou was zou dat mooie vogeltje maar meenemen naar huis, de tuin is groot genoeg. De zee zal daar wel een lekkere temperatuur hebben, echt iets voo koukleumen uit Holland. Geniet er maar van zo lang het kan.Hartelijke groeten uit een nu weer kouder Leeuwarden.