foto's - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Imy Zanden - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Imy Zanden - WaarBenJij.nu

foto's

Blijf op de hoogte en volg Imy

04 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Picton

Hallo Allemaal,

Wij merken dat er maar 20 foto's onder elk verhaal worden weergegeven. Bij het laatste verhaal hadden wij 38 toegevoegd dus als jullie ze allemaal willen zien ga dan aan de linkerzijkant op foto's staan. Net boven onze profielfoto. Aan klikken en je hebt het hele overzicht. Ook van de voor gaande verhalen. Voor jullie zijn de verhalen waarschijnlijk veel te lang maar wij laten het na afloop afdrukken zodat het voor ons zelf een herinneringsboek wordt. Vandaag het uitgebreide verslag.
Groetjes en nogmaals bedankt voor alle reacties.

• 05 Februari 2013 - 11:13

Siep En Ger:

Lieve vakantie gangers.

Wat een lange verslagen, maar wat een mooie verslagen. Het komt weer helemaal op mijn netvlies en wij genieten dan ook van jullie verhaal. Super dat jullie zo genieten en zo heerlijk veel tijd hebben voor elkaar!
    En dan ook nog zulk mooi weer, dat is dubbel genieten.Hier is het zeer wisselvallig weer en er heerst griep. Echt de winter periode dus, maar de dagen worden al langer. Vandaag komen jullie dochters gezellig bij ons eten en dus ook even tijd om bij te praten. Wij wensen jullie nog heerlijke vakantiedagen toe, maar zien ook weer uit naar de thuiskomst van Imy in dit geval!
    Liefs uit Drachten! Ger.

• 05 Februari 2013 - 18:52

Erna:

Ja, inderdaad. Ik miste de foto van jouw voetenbad!
    Nu dus wel gezien. Dat krijg je er van als je vooraan wilt staan.

• 06 Februari 2013 - 17:21

Alma Littooy:

Dag buurtjes,

We blijven genieten van jullie verslagen en prachtige foto's!Ze halen ons mooi even uit de dip van het 'ziek zijn', nu we hier niet aan het griepvirus lijken te kunnen ontkomen. Ach ja, als er een begint...
    Zo te lezen bouwen jullie de nodige weerstand op!

Groetjes, Alm@

• 08 Februari 2013 - 13:48

Hiltje:

Geniet lekker van het mooie weer en die mooie natuur want het zijn alweer de laatste dagen voor jullie.
    Het is hier wisselvallig en koud, dus Imy als je terugkomt is het weer even wennen en heb je toch je winterjas nog nodig.
    Senna en figor zullen elkaar straks missen. Het is prachtig om te zien hoe goed ze het met elkaar kunnen vinden. Ze kunnen nu zelfs samen vanuit de garage de huiskamer binnenkomen. Ja samenwerken dan kunnen ze.

groetjes en geniet nog lekker van jullie vakantie

Hiltje